Skoči na glavni sadržaj

Detaljna pravila korištenja

Puna i strukturirana verzija Pravila korištenja platforme OpenCode.HR.

1. Uvod

Pravila korištenja definiraju uvjete pod kojima se korisnicima omogućuje pristup i uporaba platforme OpenCode.HR. Platforma omogućuje suradnju i razmjenu programskog koda unutar hrvatske akademske i znanstvene zajednice te pruža infrastrukturu za razvoj, dokumentiranje i objavu projekata otvorenog koda.

Korištenjem platforme i prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta korisnik potvrđuje da je pročitao, razumio i prihvatio ova Pravila korištenja.

2. Definicije

3. Pravo korištenja platforme

Korisnici platforme mogu biti:

Pravo korištenja traje dok god korisnik ima aktivan AAI@EduHr identitet i pridržava se ovih pravila.

4. Pravila ponašanja korisnika

Korisnik se obvezuje:

5. Projekti i sadržaj korisnika

Korisnik je odgovoran za sav sadržaj koji objavi na platformi.

Administrator može:

Korisnik jamči da ima pravo objave sadržaja i odabira licence. Za projekte otvorenog koda preporučuje se korištenje licenci s popisa:

https://opensource.org/licenses

6. Uloga administratora

Administratori platforme:

7. Osobni podaci

Osobni podaci korisnika obrađuju se isključivo radi pružanja usluge.

Podaci se čuvaju najduže 12 mjeseci nakon prestanka korištenja platforme.

Korisnik ima pravo zatražiti brisanje svojih podataka putem adrese: oc-info@opencode.hr

8. Sigurnost i tehnički uvjeti

9. Kršenje pravila

U slučaju kršenja pravila, administrator može ograničiti ili ukinuti pristup korisniku, privremeno blokirati račun ili ukloniti neprimjereni sadržaj.

Na pritužbe korisnika administrator odgovara u roku od 30 dana.

10. Kontakt

Za sva pitanja i zahtjeve možete se obratiti na:

Email: oc-info@opencode.hr

11. Uključivanje novih ustanova u projekt OpenCode.HR

U projekt OpenCode.HR mogu se uključiti ustanove iz hrvatske akademske i znanstvene zajednice koje žele svojim korisnicima omogućiti sigurno korištenje platforme za razmjenu i razvoj programskog koda. Uključivanje nove ustanove provodi se prema sljedećem postupku.

11.1. Pokretanje postupka uključivanja

Ustanova koja želi pristupiti platformi podnosi zahtjev Administraciji platforme putem adrese oc-info@opencode.hr. Zahtjev treba sadržavati:

11.2. Provjera tehničkih uvjeta

Prije uključivanja ustanova mora osigurati funkcionalan AAI@EduHr sustav za autentikaciju korisnika. Administratori platforme provode tehničku provjeru kompatibilnosti i dostupnosti.

11.3. Uspostava administratorskih računa i kontakt točaka

Svaka ustanova koja se uključi u projekt mora imenovati najmanje jednu osobu kao:

11.4. Aktivacija pristupa korisnicima ustanove

Nakon dovršetka tehničke integracije i dostave popisa kontakt osoba, korisnici ustanove stječu pravo korištenja platforme putem svojeg AAI@EduHr elektroničkog identiteta.

11.5. Obveze uključenih ustanova

Svaka ustanova koja postane član projekta obvezuje se:

12. Administracija korisnika od strane matičnih ustanova

Svaka ustanova čiji korisnici pristupaju platformi OpenCode.HR putem AAI@EduHr identiteta odgovorna je za administraciju i valjanost identiteta svojih korisnika. Upravljanje korisničkim računima provodi se na razini ustanove, a ne platforme.

12.1. Upravljanje identitetima
12.2. Lokalna podrška

Ustanova je prva kontakt točka za podršku vlastitim korisnicima te rješava:

12.3. Odgovornost za sadržaj korisnika ustanove

Ustanova odgovara za to da se njeni korisnici pridržavaju pravila korištenja te, kada je potrebno, surađuje s administratorima platforme u postupcima:

12.4. Komunikacija između ustanove i administratora platforme

Svaka ustanova mora dostaviti službeni kontakt putem kojeg se rješavaju:

Natrag na sažetu verziju